Algemene informatie

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. De levertijd is 3 a 5 werkdagen op onbehandelde onderstellen. Bij behandeling geldt een levertijd van +- 1,5 week. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Afhalen van de producten is gratis, bij afhalen dient een afspraak gemaakt te worden. Bij pallettransport bent u zelf verantwoordelijk voor het aanwezig zijn wanneer de order wordt afgeleverd. Indien u niet thuis bent en geen contact heeft opgenomen met de verzendmaatschappij, zijn de kosten van de volgende verzending voor uzelf.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De meeste tafelpoten verzenden wij voor €28,50 tenzij anders staat aangegeven. Uitgezonderd pallettransport; deze verzendkosten bedragen €53,50 of €56 afhankelijk van het model en de grootte. De verzendkosten voor de salon tafelpoten zijn €20. De verzendkosten worden in de winkelmand weergegeven.

 

Verzenden naar de Waddeneilanden + €10.

Levering verloopt via de koeriersdienst of via ons eigen transport. U krijgt een track en trace code zodat u de bestelling kunt volgen. Bij eigen transport nemen wij contact met u op voor een bezorgafspraak. De producten worden tot aan uw voordeur op de begane grond geleverd.

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling op te halen. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Na uw bestelling proberen wij binnen 24 uur contact met u op te nemen voor het plannen van een afspraak.

Heeft u een bestelling geplaatst en vraagt u zich af wanneer de bestelling geleverd wordt? Kijk eerst naar de aangegeven levertijd wat op de website en in uw orderbevestiging staat. Wij nemen ten alle tijden contact met u op indien de levertijd langer is dan staat aangegeven. Mocht u hier alsnog vragen over hebben, adviseren wij deze vragen via de mail te stellen en niet telefonisch. Zodat wij gelijk uw bestelgegevens erbij kunnen pakken.

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Wilt u langs komen in onze werkplaats? Dat kan, om teleurstelling te voorkomen dat we elkaar mis lopen, raden we aan om van te voren te bellen.

 

Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Stalen-tafelpoten.nl

Mail: info@stalen-tafelpoten.nl
Adres: Seerob 11, 9051 VA Stiens
Telefoon: 085 130 38 21

KVK: 69237883 BTW: NL001451717B35
IBAN: NL05 ABNA 0824439554

Heeft u een tafelpoot gekocht maar is het product niet zoals verwacht? Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de verzendtarieven de producten. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stalen-tafelpoten.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.

Op al onze afbeeldingen en teksten rust auteursrecht.

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 14 dagen na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Op onze buiten producten zit geen garantie. Buitengebruik van de producten wordt afgeraden met enkel laagse poedercoating of onbehandelde poten. Ook bij dubbel laagse poedercoating geven wij geen garantie op buitengebruik.

Hout blijft een natuurproduct en daarom is er altijd kans op krimpen, zwellen, kromtrekken, scheurvorming, hars, noest uitval, ruwe plekjes en randen, mini boorgaten en schimmels. Deze kenmerken vallen niet onder de garantie. Deze kenmerken hebben geen invloed op de kwaliteit en levensduur van het hout.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stalen-tafelpoten.nl. Voor meer informatie over klachten kunt u onze algemene voorwaarden lezen.

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

– Ideal

– Creditcard

– Klarna betaal nu

– Klarna betaal achteraf

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. 

Tip:

Bij een eikenvloer: wordt de stalenpoot op een eikenvloer geplaatst dan dient er extra aandacht gegeven te worden aan een beschermlaag onder de stalenpoot. Op de eikenvloer kunnen namelijk zwarte vlekken ontstaan waar het staal in contact komt met de vloer. Let hier dus extra op! Wij adviseren om de onderkant van de stalenpoot helemaal af te plakken met vilt.